lovederby

Alla inlägg under september 2011

Av Julia :* - 8 september 2011 17:19

Har nyss gjort om i bloggen, vad tycks? Jag tycker att det blev bra, bättre än det förra iaf!   Så, vad har hänt idag då? I princip ingenting! Skolan imorse, Spanska, so, lunch, idrott och sen sv/eng - Tyska, men eftersom att jag har spanska så slutade jag efter idrotten 20 över 1, heheh!  Kom hem, läste bloggar och sen började jag faila med en massa headers, ingen blev bra alls.. Men denhär som jag har blev ganska bra så den fick det bli   

Om typ 20 min går jag hem till didi, hon är inte hemma men jag ska åka till Trummelsberg med hennes mamma. Didi (kolla hennes blogg nere vid länkarna!!) är ...som rubriken lyder på vandring, dem ska tälta i Trummelsberg, föräldrar och så får komma och "hälsa på" efter klockan 18:00 så jag tänkte..varför inte lixom?   Jag skickade ett mess till didis underbara mamma och frågade om hon skulle till TB? Och om jag kunde få följa med. Och gissa vad hon svarade? "ja, det går bra, kom till oss kl 18 så åker vi sen  " Men didi vet inte om att jag ska med, ska bli kul   Jag har så många minnen från när jag var där så jag kände verkligen för att åka dit när nån annan klass skulle vara där på samma sak, och jag känner typ alla i didis klass så det blir nog kul, fast vi kommer ju inte vara där så länge    Men chao!

Puss //Julia:*

Av Julia :* - 7 september 2011 07:23

Jag har varit väldigt frånvarande från bloggen den sista tiden, förlåt. Men en släkting har gått bort p.g.a sjukdom. Vill inte gå runt och prata om det, så det är detdär ni får veta.

I förrigår red jag Derby i tränings/hopp-gruppen, "min" lilla plutt var jätteduktig!   Och igår red jag i den ordinarie gruppen, jag hade Casper. Vi började skritta fram, det hade regnat på kvällen dagen före så, det var en massa vattenpölar på banan, och Casper är rädd för vattenpölar. ååh nej! tänkte jag... Men han gick i alla pölar, t.o.m den största !    Sedan hoppade vi en långsida med tre hinder, 4-5 galoppsprång emellan. Jag är inte så van med hur Casper hoppar, för han hoppar nästan med föööör mycket rygg!    Så jag och Sofia bytte, så jag fick Zealot istället. Det gick lite bättre   Nej, nu ska jag äta frukort, för didi kommer om en kvart och då ska vi till skolan!      Chao!

Puss //Julia:*

Presentation


Hejsan!
Lite info om mej då?
Jag är en 14 årig tjej som älskar hästar och att fota. Min fritid består mest av fotografering,kompisar,hästar och shopping;) Bor i den lilla byn som gud glömde bort;)haha ,aja hare gött!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mej personligen? :)
 Ja :)
 Nej :P
 Lite :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besök dem här vettja !

   

RSS

Gästboken!

.

           


Ovido - Quiz & Flashcards