lovederby

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia :* - 25 oktober 2011 21:15

*Skola

*Chill

*Stallet


Slutade vid 2 idag, så det var ju skönt! När jag kom hem satt jag vid datorn, åt macka, och chilla. Åkte till stallet vid halv 5, jag hade Edward. Vi hade typ markarbete/hoppning.


Först tränade vi på att flytta hästen i serpentiner, utan att dra i tyglarna, så bara ben. Sen hoppade vi ett mellankryss med en bom före, in i trav, landa i galopp, Ann-Louise tyckte att jag va jätteduktig, och det kändes bra också, för Edward gjorde som jag sa och det gick jättebra!!   


  

Edward.

Oredigerad bild, och suddig var den visst också.. Men aja.

Av Julia :* - 23 oktober 2011 10:35

   suddig bild..

*Dålig kamera, den kunde ju nt ens ställa in rätt datum och tid, klockan är INTE 1 på natten. Och detdär var efter nyår 2005, alltså 1 Januari 2006.

*blåsigt och snö..


På bilden är det jag med röd jacka, och min kusin med rosa och sen en blå hjälm   


Puss //Julia:*

Av Julia :* - 21 oktober 2011 18:22

  Min "lilla vakthund" Lady   

Puss //Julia:*

Av Julia :* - 20 oktober 2011 15:40

  

Fick bli denhär   


Puss //Julia:*

Av Julia :* - 20 oktober 2011 15:37

Lägger nt upp nån bild eftersom jag nt umgås med "någon" väldigt mkt, utan umgås väldigt mycket med flera   

Av Julia :* - 20 oktober 2011 15:14

  Ska väl försöka göra hela   


Puss //Julia:*

Av Julia :* - 14 oktober 2011 23:53

Jag har tänkt fixa om i länkarna, Värda att besöka. Känner du mig och antingen skickar elr låter mig låna en bild från dig så kan du vara med där. O.B.S Jag raderar din bild från min dator efter att jag har fixat!   


Puss //Julia:*

Av Julia :* - 13 oktober 2011 15:15

När jag kom hem från skolan stog det två bags och en stor kasse med kläder i !!! Tack bästa kusin Michaela  Nu sitter jag och lyssnar på musik, jag ska snart göra engelskaläxa och sen drar jag nog ut kanske?    Kort kort inlägg, men shit da same!

Puss //Julia:*

Presentation


Hejsan!
Lite info om mej då?
Jag är en 14 årig tjej som älskar hästar och att fota. Min fritid består mest av fotografering,kompisar,hästar och shopping;) Bor i den lilla byn som gud glömde bort;)haha ,aja hare gött!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mej personligen? :)
 Ja :)
 Nej :P
 Lite :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besök dem här vettja !

   

RSS

Gästboken!

.

           


Ovido - Quiz & Flashcards