lovederby

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

2 redovisningar->HELG!!

Av Julia :* - 16 december 2011 13:08

Sitter och väntar på att jag och Sofia ska få redovisa vårat NO-projekt, det kommer nog gå bra, hoppas jag i alla fall!    Och sen har jag en redovisning kvar, på engelskan, blää. Man skulle skriva om någon sport och en känd i den grenen. Jag har skrivit om hoppning och Rolf-Göran Bengtsson. Efter det, då är det äntligen HEEEEEEEEEEELG!!!   Hejdå, snart är det dags att redovisa..



 
Bara en arkivbild på söta Molly från ridlägret i sommras!
Puss:*  

 
 
Amanda

Amanda

19 december 2011 22:17

Vad tycker du om frågan om säkerhetsvästar, ska man använda den trots att man inte behöver??

http://amandalindblom.se

Julia :*

20 december 2011 13:46

Jag använder säkerhetsväst i hoppning och ibland vid uteritt. Men inte i dressyren. Och eftersom att du tävlar hoppning så tycker jag ätt du borde ha säkerhetsväst även fast du är över 18. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia :* - 21 december 2011 21:44

Ja, nu slutar jag blogga här, för nu har jag gått över till blogg.se då jag ska börja om helt med bloggandet, så fortsätt gärna att läsa där!    ---> Klicka hääääär för att komma till min nya blogg!! <---   Puss :* ...

Av Julia :* - 14 december 2011 19:22

Jaha, nu har jag lagt in lite bilder från Sthlm horse show ! De blev ganska bra tycker jag i alla fall!      Showbilder/spelningen:                          VW-cup/Knäckepokalen:              Fyrspann:     Haha, väg...

Av Julia :* - 12 december 2011 08:35


Sitter i skolan på so:n bredvid Sofia som skriver sin engelska-uppsats, Men hon kan inte ett skit, hon frågar mig hela tiden!    Igår var det julmarknad, show och lucia.   Julmarknaden: Jag, Linn och Regina stod vid chokladhjulet en stund, det...

Av Julia :* - 8 december 2011 14:43

Snön har kommit, ÄNTLIGEN!! Och inte är det länge kvar till Julafton heller. Ska iväg till stallet vid 4 nån gång, då vi i USEK ska ha "luciatågsträning" för dem som ska vara med      Nu till något helt annat.. Denna video hade Melina från Golden...

Av Julia :* - 27 november 2011 12:14


Som rubriken säger, bussen stannade vid macken 02:20, och då var man inte lite trött! Det var hur kul som helst! Måste dit nästa år också! Jag har inte tid att skriva om dagen, för jag måste snart till stallet, men ni kan få en video från när Mange M...

Presentation


Hejsan!
Lite info om mej då?
Jag är en 14 årig tjej som älskar hästar och att fota. Min fritid består mest av fotografering,kompisar,hästar och shopping;) Bor i den lilla byn som gud glömde bort;)haha ,aja hare gött!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mej personligen? :)
 Ja :)
 Nej :P
 Lite :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besök dem här vettja !

   

RSS

Gästboken!

.

           


Ovido - Quiz & Flashcards