lovederby

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia :* - 30 mars 2011 21:19

HejHej!

Just nu sitter jag och snackar i telefon med Denice, vi har ett "väldigt" allvarligt snack!    Idag var det skola, jobbigt som vanligt. Sen kom jag hem och kände mej ensam så Erik kom sen och gjorde mig sällskap.  Har inte gjort så mycket idag så det får bli ett väldigt kort inlägg, och jag vet att jag nästan aldrig uppdaterar men jag har typ aldrig tid   Gonatt!   


Puss //julia:*

Presentation


Hejsan!
Lite info om mej då?
Jag är en 14 årig tjej som älskar hästar och att fota. Min fritid består mest av fotografering,kompisar,hästar och shopping;) Bor i den lilla byn som gud glömde bort;)haha ,aja hare gött!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mej personligen? :)
 Ja :)
 Nej :P
 Lite :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besök dem här vettja !

   

RSS

Gästboken!

.

           


Ovido - Quiz & Flashcards