lovederby

Alla inlägg under april 2011

<3

Av Julia :* - 25 april 2011 11:15

2 Månader med min älskling 

  

Av Julia :* - 21 april 2011 16:29

Tjena! Under förmiddagen har jag packat lite festkläder, åker ju på kryssning imorrn  Kmr bli awesome! Jag har oxå lyssnat sönder "Fest i hela huset", Gurkan äger jue! Här är den:

Har varit med älsklingen oxå.    Nu sitter jag och lägger in musik till mobilen, för jag kommer ju dö om jag inte kan lyssna på musik i bussen påväg till stockholm. Jag måste ladda mobilen oxå, fullt batteri ska det vara!   Jag kommer inte kunna blogga på hela helgen, men det kommer nog upp bilder från kryssningen senare.

bye bye!


Puss //Julia:*

Av Julia :* - 20 april 2011 00:28

Just nu sitter jag och skypar med Didi, Regina, Jimmie, Musse och nån sjukt konstig skåning! hahahahaha    Skitkul!  Jag kommer nog inte kunna somna på ett bra tag, är typ heeeeelt klarvaken och har en massa energi 


Puss //Julia:*

Av Julia :* - 19 april 2011 11:15

Har typ inte bloggat på länge, men ska försöka ändra på det   Har påsklov nu, sååå skönt!Jag har inte gjort så mycket, mest varit med mina söta vänner och varit i stallet.    På fredag drar jag på kryssning, två nätter, uppe länge och bah festa typ  Ännu bättre är ju att sthlm-kusinerna oxå åker med!  

 Juste, jag har slingat håret oxå! Det skulle blivit ljusare, men frisörskan vågade inte lägga i mer färg för då hade en massa hår brännts bort. Får inte platta mitt hår på typ 5 veckor för då kommer det bli så torrt att det blir som tuggummi typ !  Och jag kan inte bada i klorvatten på ett tag, för då blir slingorna gröna, haha  

Nej, nu har jag inge mer att skriva om, puss och kram !


Puss //Julia:* 

Av Julia :* - 2 april 2011 13:21

(Någon tappar ett hårstrå) -Jag tappar hår, jag kommer få cancer! :o haha xD

-Jag tror jag har cancer, för jag känner mej inte frisk :S haha xD


Asså jag fattar inte att det finns människor som håller på och skämtar om cancer! Det är väldigt allvarligt, och det är inte kul! En väldigt nära släkting till mej har drabbats av det och nu vet jag hur det känns att en person som man älskar har en så allvarlig sjukdom, det värsta är att den inte går att bota.


Det här är till världens snällaste och underbaraste människa, Sirpa!

~Du har funnits i hela mitt liv och jag är inte redo att förlora dig än. Du har en stor släkt som älskar dig, bara för att du är du, och du är absolut den jag ser upp till i alla lägen! Jag kan inte riktigt få ut mina tankar och känslor just nu, men en sak vill jag säga, jag älskar dig!~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~           ~~           ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Som ni ser så kanske jag inte direkt mår 100% bra just nu. Men jag måste fortsätta. Idag har jag haft stalltjänst med Ulla, sjukt glad och väääldigt sprallig och pigg fast hon är gammal   Ska till stallet igen vid tre för att ta in lite hästar. Senare ska jag nog träffa Erik   


Puss //Julia:*


Presentation


Hejsan!
Lite info om mej då?
Jag är en 14 årig tjej som älskar hästar och att fota. Min fritid består mest av fotografering,kompisar,hästar och shopping;) Bor i den lilla byn som gud glömde bort;)haha ,aja hare gött!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mej personligen? :)
 Ja :)
 Nej :P
 Lite :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besök dem här vettja !

   

RSS

Gästboken!

.

           


Ovido - Quiz & Flashcards