lovederby

Alla inlägg under juni 2011

Av Julia :* - 28 juni 2011 16:04

Är vid gästbryggan och solar :) tycker att alla borde vara ute idag, det är så sköönt ute:) aja, hejdå !Puss //Julia:*

Av Julia :* - 25 juni 2011 18:46

Hoppas att alla hade en bra midsommar, eller något   kort, kort inlägg om vad jag gjorde under midsommar, var till skräddartorp ett tag med Fia, didi, hanna, linn och regina. Senare åkte jag till Ip, brännboll, grillning, fotboll, kortspel, kubb och skratt !   var bara ute till typ halv 2    aja, ska äta tacos nu, hejdå!  


Puss //Julia:*

Av Julia :* - 16 juni 2011 10:39

Heej!

Ja, jag har inte varit aktiv här på ett tag, men det är för att jag har haft ganska mycket att göra. Nu har jag iaf fått sommarlov, jätteskönt! Stor fail när alla skulle sjunga "I denna ljuva sommartid", det var helt tyst   Jag fick ett stipendium oxå, jag ska på ELIT-läger, jag och Jimmie från våran skola, så jag åker till Västeråsgården den 18 Augusti   Började lovet jättebra, åkte till Gröna lund (!), åkte nästan allt, inga barnkaruseller, inte Fritt fall, tilt och inte Katapulten. Men resten åkte jag  Det mesta åkte jag tillsammans med söta Cajsa!


Slutpratat om grönan nu, Jag fyllde ju år för ett litet tag sen, och jag har inte sagt vad jag fick ännu, så jag gör det nu: 3100 :-, en jättegod perfym och lite kläder som jag fick i efterskott.


Igår var jag och badade med Derby, hur kul som helst!!!!  Han är då ingen badkruka, hahah. Simmade med han, efter en stund ville han upp, så han vände, ställde ner bakbenen på botten, hans framben var OVANFÖR vattenytan(!) och så "hoppade" han upp stegrande, Didi tyckte att det såg ut som en sjöhäst, heheh  


Idag är det en klubbtävling, jag ska hoppa Zealot(!), en stor pigg häst, haha det ska bli skitkul, det gör jag bara på skoj! Vi får väl se hur det går  Tyvärr så har jag ingen bild på han på denna dator, men han är jättefin  

Ikväll blir det sista ridningen på Derby () för denhär terminen 


Jag har ju glömt att berätta om Ullas islänning Tvistur som jag och Didi kommer få ha som "våran" från idag tills på Söndag, och när vi vill och har tid får vi rida, sköta och gå med honom, heeela sommaren   


Oj,dethär blev ett låååångt inlägg, ääh, nu vet ni att jag lever iaf   Nu ska jag nog ut, för solen skiiiner  !!!


Puss //Julia:*

Av Julia :* - 4 juni 2011 21:21

  Heej söta läsare! Som rubriken lyder, jag har varit på Strömsholmtävlingarna, tack snälla Wilma och K för att jag fick följa med!   Jag tog en massa foton, men jag lägger upp några av dem här, det är ju inte direkt den bästa kvaliteten här men  

  

Ett ekipage i 1,20 m-klassen   Ännu ett ekipage från 1,20 m-klassen  

Ekipage i 1,20 m-klassen    Ekipaget ska precis börja sitt ärevarv efter vinsten i 1,20 m-klassen.   

Jag och Gina stod med kamerorna i högsta hugg, när denhära killen vinka åt oss, kul     Stort hopp upp ur vattengraven blev det för vissa.    Men inte för andra.   Vi förflyttade oss, och kom till detta hinder.    

 Och sedan till "Banken", stort hopp ner.   W köpte en liten maskot, så söt      Sedan var det 1,50 m-hoppning, det var "Minneshoppningen".    Minneshoppningen.   Minneshoppingen.   

Minneshoppningen, denhär oxern var JÄTTEstor , den såg ännu större ut när man var där  

Jag fick en mörkblå grimma av snälla W som en födelsedagspresent, fast jag fyller på Måndag.   Nu ska jag fixa lite inför imorrn, för då ska jag firas av släkten   


Puss //Julia:*


Presentation


Hejsan!
Lite info om mej då?
Jag är en 14 årig tjej som älskar hästar och att fota. Min fritid består mest av fotografering,kompisar,hästar och shopping;) Bor i den lilla byn som gud glömde bort;)haha ,aja hare gött!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mej personligen? :)
 Ja :)
 Nej :P
 Lite :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besök dem här vettja !

   

RSS

Gästboken!

.

           


Ovido - Quiz & Flashcards