lovederby

Alla inlägg under maj 2011

Av Julia :* - 29 maj 2011 11:25

"Du tar mig till en ny värld" "Du får min värld att snurra, den snurrar så hårt för dej" Åker runt i mitt huvud typ hela tiden nu, gillar låten jättemycket   


Puss //Julia:*

Av Julia :* - 18 maj 2011 12:27

Sitter här i Bengans klassrum igen, han står och babblar om hur satser kan placeras, jag fattar nada!  Ikväll ska jag till unkan, det är avslutning med brännboll, fotboll och halva priset på allt   En fråga bara, vilka tror på att jorden går under på Lördag??  Jag tror att den där gamla gubben som säger det bara vill ha lite uppmärksamhet innan han själv dör   Snart ska vi kolla på "Hem till midgård" så, puss och kram!  





Det här jobbar vi med :

    

Puss //Julia:*


Av Julia :* - 17 maj 2011 07:26

Min hjälte, min prins, min ängel från ovan, du är allt för mig, det är en sak jag lovar. Du och jag, vi är som ett pussel,  knepigt till dem sista bitarna, sen är det perfekt. Du är den bästa jag har, den finaste jag vet, du och jag mot världen, för jag lämnar aldrig dig. ©


Ibland går det inte som planerat, men när det väl går är jag så lycklig över att jag har dig, jag älskar dig!


 


Av Julia :* - 10 maj 2011 14:30

Heej, nu sitter jag i skolan med Fia och Jill   Vi har Bengans MacBook fast vi ska egentligen  jobba med våran tidning, men jag måste ju blogga lite oxå  Toppenväder tidigare idag asså  aja, måste sluta blogga, för nu kommer Bengt! 

Puss //Julia:*  

Presentation


Hejsan!
Lite info om mej då?
Jag är en 14 årig tjej som älskar hästar och att fota. Min fritid består mest av fotografering,kompisar,hästar och shopping;) Bor i den lilla byn som gud glömde bort;)haha ,aja hare gött!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mej personligen? :)
 Ja :)
 Nej :P
 Lite :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besök dem här vettja !

   

RSS

Gästboken!

.

           


Ovido - Quiz & Flashcards